Generalforsamling 2016
3090

Generalforsamling 2016

Generalforsamling i Kreds 4 Syd- og Sønderjylland 2016-05-30 21.31.38 Ikke-navngivet1 Alle er velkomne til generalforsamling mandag den 12.09.2016 ?kl. 17.00 – 19.00 i Galleri Enggaard, Hovedgaden 82, Nordby, 6720 Fanø hvor Margit Enggaard fortæller om sin kunst, derefter er der generalforsamling med et lille traktement. Dagsorden til generalforsamling i Danmarks Billedkunstlærere Kreds 4 den 12. 09. 2016. Kl. 18
  1. Valg af referent og ordstyrer
  2. Formandens beretning
  3. Regnskab – kasserens beretning.
  4. Valg af bestyrelsesmedlemmer. Lene Vilslev og Lotte Pedersen er på valg og modtager ikke genvalg.
  5. Indkomne forslag
I kan orientere jer yderligere om kredsen på facebook  https://www.facebook.com/danmarksbilledkunstlaererekreds4/ Venlig hilsen Formand for Danmarks Billedkunstlærere kreds 4 Lene Vilslev